Tuesday, March 27, 2012

The most awkward.. perfect places to read

Eu, pessoalmente adoro um bom livro, quando gosto mesmo de um devoro-o em três tempos. Por isso, o tema livros, ler, bibliotecas.. é um dos meus targets favoritos de pesquisas na net. E desde há algum tempo que me tenho deparado com fotos caricatas, nas quais se vêem pessoas a ler nos sítios mais inacreditáveis.. aos quais eu chamei: perfect spots to read.





I can´t resist a good book, so usually I invest a long time searching about subjects such as: book, places to read, libraries.. So, I had colected a long amount of pictures that shown the most awkward, but certainly perfect, places (spots) to read. 
Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image
Pinned ImagePinned ImagePinned Image
Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image
Pinned Image


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...